esteghlal

esteghlal

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 43746
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1


هفته سي‌و‌پنجم لاليگا.تساوي در ال‌مادريگال با حضور 90 دقيقه‌اي نکونام

   در آغاز هفته سي‌و‌پنجم لاليگا بامداد امروز تيم فوتبال اوساسونا در ورزشگاه ال‌مادريگال ميهمان ويارئال بود که اين ديدار در نهايت با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.


 

در اين بازي سوريانو در دقيقه 44 ويارئال را پيش انداخت اما در ادامه و در نيمه دوم رائول گارسيا در دقيقه 73 گل تساوي بخش اوساسونا را به ثمر رساند.


 


جواد نکونام کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان در اين ديدار 90 دقيقه در ميدان حضور داشت و در دقيقه 77 با کارت زرد داور بازي روبرو شد.


اوساسونا با اين تساوي 48 امتيازي شد و در مکان هشتم باقي ماند تا اميدوار به کسب سهميه اروپايي بماند.


ويارئال نيز 38 امتيازي شد تا همچنان خطر سقوط را احساس کند.


 


*نتايج ساير ديدارهاي شب گذشته به شرح زير است:


ختافه يک - مايورکا 3


لوانته 3 - گرانادا يک


اسپانيول صفر - اسپورتينگ گيخون 3


رئال سوسيداد 3 - راسينگ سانتاندر صفر


 


امروز نيز رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان سويا است، زاراگوزا به مصاف بيلبائو مي‌رود، والنسيا ميهمان مالاگا است و رئال بتيس از اتلتيکو مادريد پذيرايي مي‌کند.


در آخرين بازي اين هفته نيز فردا بارسلونا در والکانو به ميدان مي‌رود.


 


نظرات شما عزیزان:

roya
ساعت18:56---10 ارديبهشت 1391
مرسی اومدی خوشحال شدم

راستش من اصلا ضد پسر نیستم اون وبلاگو فقط برای حرص دادن شما درست کردم البته میخوام حذفش کنم
پاسخ:نه بابا من اونقدر بی خیالم که که با این چیزا اعصابم خورد نمیشه لینکم کن مرسی roya 22 لینک کردم تو هم منو لینک کن مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mohamadreza تاريخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mrp1374.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com